Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Τραγούδια...

                                   30/09/2013




Θα σε παρεξηγήσουν 
κι ίσως σε τιμωρήσουν 
αν μάθουν την αλήθεια
σε μια γειτονιά .
Ίσως και να σε φτύσουν
ίσως να σε πετάξουν 
σε μια σκοτεινή άκρη
ή μια βρώμικη γωνιά .
Αυτό αν εγώ μιλήσω 
αν πω μια αλήθεια 
αν δείξω μια εικόνα 
με απέραντη ομορφιά. 
Μα...Μα...Μα...
Εγώ δεν είμαι λάτρης, 
ούτε ένας συκοφάντης, 
μόνο μπορώ να λέω 
για τα μάτια σου τα καστανά. 
Αν  ήμουν ο Νταβίντσι
και ήσουν η Τζοκόντα ,
θα σ ΄άφηνα χωρίς χρώμα 
ή χωρίς λόγια καυτά ερωτικά .
Ε λοιπόν
μην με φοβάσαι 
εγώ γράφω τραγούδια
όταν βρίσκω λουλούδια
κι όχι με αγκάθια 
ζωής φαρμακερά ...

                                  Σωτήρης  Σπηλιώτης

                                            εργο    ΜΑΡΙΑ ΧΩΡΕΜΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου