Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Σ ευχαριστώ...http://au.blurb.com/books/5751865

                         05/12/2013


Σ'  ευχαριστώ για την φροντίδα 
στην ψυχή μου 
κι αν μ αγαπάς
μην μου το λες καλή μου.

Δεν λαχταρώ μόνο 
τα μάτια σου εσένα
ούτε τα κάλλη σου 
που είναι ονειρεμένα.
Μα δυο σου λόγια 
που αγγίζουν την καρδιά μου
με κάνουν άνθρωπο  
για εσένανε γλυκιά μου .

Με βασανίζουν 
και χαράσσουμε πορεία 
μες την αγκάλη σου 
κάθε ξημέρωμα κυρία.
Ζεστά κορμιά ονειρεμένα πάθη 
 μέσα  σε ένα ζεστό κρεββάτι,
που 'κεί κυλιούνται τα κορμιά μας μόνο
αφού τα λόγια εχορτάσανε από πόνο.

Μετράω  τους σπασμούς 
από το κορμί σου 
αγγίζω με τα δάχτυλα
την μορφή σου .

Μέσα στα άτακτα κορμιά
μέσα στα σεντόνια
Θεοί ζουν εκεί αγάπη μου 
μαζί  στην σκέψη μας αιώνια .

Σ' ευχαριστώ 
για την φροντίδα
στην ψυχή μου.

                                  Σωτήρης  Σπηλιώτης

                                               εργο  ΜΑΡΘΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου