Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Πηγαίνεις βόλτες...


                                    17/09/2013


Πηγαίνεις βόλτες
στο κρεβάτι
όταν κοιμάσαι
μάλλον τα όνειρα
μην φύγουνε 
φοβάσαι. 
Με μια απόχη
κλέβεις  τον χώρο 
τον δικό μου
από εμμέναμε μωρό μου.
Με σπρώχνεις,
νιώθοντας ότι σε πιέζω
στ' όνειρο μου
οριακά να πέσεις
ή εγώ να πέσω
πρέπει να ξέρεις 
και στον ύπνο σου
όμορφο κορμί απόλυτο μου.
Δεν είναι κάτι που θέλω
στη ζωή μου να κλέψω
είναι μονάχα του έρωτα 
το χάδι, τ' άγγιγμα σου 
στην ψυχή μου να λατρέψω.
Μου λες θα πέσεις 
όταν σ' έχω στριμωγμένη 
αισθάνεσαι σαν να´ σαι 
μια απλή φυλακισμένη.
Μου είπες χθες ,
πως το βυζί σου παραλίγο, 
Θ΄ έπεφτε δίπλα κάτω 
απ´ το ξύλο.
Να ξέρεις πάντοτε μικρή μου ευτυχία 
όταν πηγαίνεις βόλτες
στου μυαλού την φαντασία
όταν εγώ το σώμα σου στριμώχνω
από  αγάπη είναι 
κι όχι ότι εγώ σε διώχνω.
Καλημέρα ομορφιά μου…

                                 Σωτήρης   Σπηλιώτης  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου