Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Δεν υπάρχει καμία ….

                                                   28/04/2013




Δεν υπάρχει καμία να σου μοιάζει,
απ´έρωτα  πάθος να στάζει,
να ´χει τα χεράκια σου 
τα γλυκά ματάκια σου
και την βελουδένια την φωνή σου.
Δεν υπάρχει καμία να σου μοιάζει,
από έρωτα πάθος να στάζει,
να ´χει το κορμάκι σου 
τ´ όμορφο κεφαλάκι σου ,
τον έρωτα που κάνω εγώ μαζί σου.
Πόσο σ´ αγαπώ και δεν σ´ αλλάζω
όταν τα βράδια γυμνή σε κοιτάζω
Βράδια αξημέρωτα 
γεμάτα όλα με έρωτα 
με πάθος για το ερωτικό
γυμνό κορμί σου.
Δεν υπάρχει καμία να σου μοιάζει ,
απ´ έρωτα πάθος να στάζει,
πόσο σ´αγαπώ 
κι είναι κρίμα
που δεν μπορώ να πω
ότι είσαι ποίημα 
είσαι το μπεγλέρι μου, 
τ´ όμορφο αστέρι  μου,
η πιο όμορφη γυναίκα στην ζωή μου.
Παίζω με τ´ όμορφο κορμί σου,
το βράδυ πριν να κοιμηθώ μαζί σου,
είσαι εσύ το πάθος μου  
τ' όμορφο το λάθος μου,
είσαι η μορφή μου
ο πόθος, η αρχή μου.
Δεν υπάρχει καμία  να σου μοιάζει,
απ´  έρωτα και παθός να στάζει,
όταν γδύνεσαι εσύ το βράδυ,
κανείς έρωτα για δέκα μωρό μου
τα  βράδια τ´ αξημέρωτα,
στο κρεβάτι το δικό μου.
Το κορμί σου θέλω ν´ αγκαλιάζω μόνο,
να κλαις εσύ από έρωτα και πόνο,
τα βράδια τ´ αφανέρωτα,
και να χαμογελάς στο τέλος πάλι μαζί μου, 
όταν κοιμάσαι δίπλα μου  ψυχή μου...
Δεν υπάρχει καμία να σου μοιάζει
απ´ έρωτα και πάθος να στάζει.
                                               Σπηλιώτης Σωτήρης

                                            εργο           ΑΝΝΥ    ΨΑΡΑ      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου