Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Χαμογέλα στα όνειρα...


                                                       25/04/2013


Νωχελικά απαλά 
σ΄ αγκαλιάζω κι αλλάζω,
τις άσχημες καταιγίδες
μ´ όμορφες ελπίδες.
Νωχελικά απαλά
συναρπάζω ξεχνάω,
τα ταξίδια σε δρόμους
της γραφής υπονόμους.
Μόνος γυρνάω
ήταν σκέψη νομίζω
θυμός ίσως ήταν 
ή σοφίες από ξένους 
ποιητές στιχοπλόκους,
μα δικά μου δεν ήταν. 
Νομίζω μου είπες να διαβάσω
Κοέλιο σοβαρά σήκωσα τα  βλέφαρα μου,
μην γελάσει μαζί σου η καρδιά μου.
Ειρωνικά χαμογέλα 
μαζί μου έλα,
πάλεψε τα δικά μου   
διάβασε τ´ Ελληνικά μου.
Νωχελικά απαλά 
σ΄  αγκαλιάζω κι αλλάζω σελίδα.
Νωχελικά απαλά,
συναρπάζω ξεχνάω 
ποιος ήμουν 
και προχωράω. 
Μόνο όταν διαβάζω 
και δίνω σε ´σένα ελπίδα 
νωχελικά απαλά πετάω
σε χρυσές φωλιές
στ' ουράνια όταν γράφω ,
όταν στην ψυχή σου μιλάω,
όταν δίνω χαμόγελα
στ´ όνειρα σου και περηφάνια .

                                   Σπηλιώτης Σωτήρης

                                                     εργο    ΛΙΛΙΚΑ ΑΡΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου