Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Φανή...

                                                                        

Μες στα φύλλα 
της καρδιάς μου έρωτα μου, 
μες στα φύλλα της καρδιάς
μου σε κοιτώ. 
Όταν η σκέψη σου 
γυρίζει στο μυαλό μου
 όταν  η σκέψη μου κοντά σου
ψάχνει αν ακόμη  σ´ αγαπώ...  
Όταν μέσα μου δεν χωράς 
όταν ξεχνάω ,
τότε ανοίγω της ψυχής
ένα βιβλίο κρυφό ,
μέσα μου είναι όλα τόσο 
μπερδεμένα, 
γιατί ακόμα  εσένα αγαπώ.
Μα ξενύχτησα κι αυτό το βράδυ, 
δίπλα σ´ ένα άλλο σώμα που ποθώ
είναι ο άντρας  που τα ζει όλα μαζί μου
ξέρει εμένα, ξέρει εσένα ,
ερωτευμένοι σε μια άλλη εποχή
αυτήν που άφησες
όταν βγήκες από την ζωή μου
και την βρήκα εγώ 
σ´ ένα τετράδιο παλιό.
Μες τα φύλλα 
της καρδιάς μου έρωτα μου,
μες στα φύλλα της καρδιάς
μου σε κοιτώ.
Μα μπερδεύω τις σελίδες
στ´ όνειρα μου,
όταν χάδια από την ζωή
 ζητώ...

                                    Σπηλιώτης Σωτήρης

                                                    εργο   ΕΛΕΝΗ  ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου