Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

Πως ζεις...

                              05/10/2013
Πως ζεις

Ξενυχτάς και δεν μιλάς 
άλλον αγαπάς,
με απορία τον κόσμο κοιτάς 
μέσα σε φουρτούνες. 
Πίσω απ  τα γυαλιά σου με ζητάς
ίσως,  
ξενυχτάς  και ακουμπάς 
μ΄ ένα μαγικό ραβδί ,
την δική μου την ζωή 
ίσως.
Μα δεν σε αντέχω τόσο μακρυά 
μια θάλασσα να περάσω ,
έναν ουρανό να πετάξω, 
να έρθω τρυφερά να σ αγκαλιάσω. 
Κοίταξε  πέρα από τα όρια 
θα με δεις εκεί μακρυά να γερνώ ,
χωρίς την σκέψη σου, 
χωρίς την ομορφιά σου, 
μα δεν είσαι για εμένα 
τίποτε, νόμιζες άλλο
ίσως.
Μόνο ο αέρας ,
η δύναμη  η ελευθερία 
η αναπνοή της σκέψης. 
Δεν είσαι για μένα παρά μόνο
η άγνωστη,
που μου κλέβει την ζωή 
έλα κοντά μου να δεις, 
πόσο νέος θα γίνω για εσένα, 
έλα μην αργείς,
μακρυά  μου πως ζεις.

                                   Σωτήρης     Σπηλιώτη

                                                    εργο    ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΔΡΑΚΑΚΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου