Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Μες την σκέψη μου...http://www.blurb.com/books/5039460-dreams

                                          06/10/2013
Μες την σκέψη μου.

Είσαι  μες την σκέψη μου,
σαν ένας μαγεμένος άγγελος
απλώνεις τα φτερά σου πάνω μου,
σ' αισθάνομαι δίπλα μου.
Την ανάσα σου ακούω, τον θόρυβο
του αέρα, το θρόϊσμα των φύλλων
και το τρίξιμο του κρεβατιού,
με κάνει ν ανοίξω τα μάτια.
Ένα φως μαγικό απαλύνει το σκοτάδι
είσαι 'σύ κοντά μου, 
λευκό περιστέρι του Θεού, 
και βαραίνεις την νυχτιά.
Μου λες, μου ζητάς να γράφω 
και μ' αγγίζεις απαλά με φως
σηκώνομαι τρομαγμένος
και κλείνω τα παράθυρα να σε κλείσω έξω.
Μα η ανατριχίλα, μ' αγκαλιάζει το κορμί, 
μικροί ψίθυροι και τριξίματα τριγυρίζουν
και το γλυκό σου φως, 
γεμίζει όλες τις χάραμαδες.
Σαν χιλιάδες ανάσες να περνούν 
από μέσα μου, την σκέψη μου,
την ψυχή μου...
Τρομάζω, μα σ΄ αναζητώ.

                                     Σωτήρης   Σπηλιώτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου