Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Σε θέλω...

                                                                     05/08/2013  


Αισθανόμουν ότι έγραφα
για μια ιέρεια 
της αρχαίας Ελλάδας, 
αυτές που ανέγγιχτο
το κορμί τους,
τρελλαίνονταν από πόθο
και πάθος.
Μεθυσμένες μέσα 
σ΄ ερωτικά φίλτρα
κι απαγορευμένες ουσίες
παρέδιδαν την σκέψη 
και τη θέληση τους 
σ΄άγνωστες μαντείες.
Πόσο σε λατρεύω 
είσαι μια θεά της σκέψης
θέλω να σε κατακτήσω, 
να δαμάσω το κορμί σου.
Μα σκλάβα είσαι θεών
που σε κρατάνε μακρυά μου 
φυλακισμένη.
Μαγικά βότανα 
θερίζουν πλέον 
την απόφαση
να σε κάνω δική μου
σκλάβος του κορμιού 
και της λαγνείας σου.
Σε λατρεύω,
μα εσύ ιέρεια 
ζητάς την ζωή μου 
σ΄ αντάλλαγμα 
για ένα βλέμμα σου
κι εμένα αυτό δεν μου αρκεί
γιατί θέλω όλη την ύπαρξη σου.
Θεοί  μου εξαφανίστε με!
Την θέλω...

                                  Σωτήρης   Σπηλιώτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου