Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Όλα μου τα όνειρα...


                                               05/07/2013

Όλα μου τα όνειρα... 

΄Ολα μου τα όνειρα
 είσαι ΄σύ.
Εσύ που με ξενύχτισες 
στην παιδική ζωή 
και δεν θυμάσαι ...
Εσύ που μ΄ ερωτεύτηκες 
πριν από χρόνια,
εσύ που άφησες τ΄άρωμα σου 
στο δικό μου σώμα 
και δεν θυμάσαι.
Όλα μου τα όνειρα 
παιδιά και συντροφιά, 
έρωτας κι αγκαλιάσματα 
κάθε κρυφή βραδιά ,
και δεν θυμάσαι.
Μια αγάπη όλο στοργή 
χωρίς υπερβολές ,
χάθηκαν όταν μ΄ άφησες 
μονάχο μου προχθές .
Δεν ήταν για ένα ξάδελφο 
για έναν εραστή...
Μόνο ήταν γιαγιούλα μου 
για τον κύριο
αλτσχαϊμερ ,
σ΄ έντονη μορφή.
Όλα μου τα όνειρα 
είναι να θυμηθείς 
εγώ είμαι ,ο Σώτος σου 
κι όχι  ο δικός σου εραστής...

                                         Σωτήρης Σπηλιώτης

                                                 εργο   ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ  ΡΙΣΠΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου