Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Δεν λυπάσαι τα όνειρα μου...

                                               30/07/2013


Δεν με λυπάσαι
με ξυπνάς όταν κοιμάμαι
μου κλέβεις όνειρα,
ζωές περνάς... 
Μ' ένα σκούντημα σου
χαμόγελα ή κλάματα 
χάνω έτσι κοντά σου
αστραπές και ξημερώματα... 
Που δεν έχεις στ΄ όνειρα 
τα δικά σου.
Δράκους και κυκλώματα, 
παρθένες κι αρώματα, 
που κλέβουν από εμένανε 
τ΄ άδικα χαμένα
τ΄ άφταστα  φιλία σου.
Δεν με λυπάσαι
όταν διώχνεις τόσες ζωές 
απ΄τα όνειρα μ΄ ένα άγγιγμα σου.
Μπορεί να κάνω έρωτα
να κλέβω αξημέρωτα
κορμιά παρθένες κόρες
στου λιμανιού τα κύματα
στ΄ όνειρα στα ποιήματα 
στου ουρανού τις ώρες
μ΄ αγγελικές κοπέλες. 
Δε με λυπάσαι,
αγάπη  μου και μ΄ ένα άγγιγμα σου
μου κλέβεις όνειρα, ζωές,
με φέρνεις πάλι κοντά σου.
Αγάπη μου, τα όνειρα
δεν είναι και δικά σου
μου κλέβεις τ΄ αφανέρωτα
τα όνειρα μου έρωτα,
που ζηλεύει η καρδιά σου.

                                 Σωτήρης    Σπηλιώτης

                                              εργο   ΟΔΥΣΣΕΑΣ   ΑΝΝΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου