Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Η ωριμότητα της τζοκοντα

                                                         23/05/2013



Περίμενε με αγαπημένη
έλα κοντά μου μικρή,
είσαι τόσο όμορφη
που ποτέ δεν καταλαβαίνω.
Δεν φεύγω ποτέ από κοντά σου
ποτέ ποτέ.
Τι είναι η αγάπη,
ή αγάπη που περιμένει,
είναι ένα σύννεφο
στον ουρανό.
Τι είναι η αγάπη,
δεν καταλαβαίνω
είσαι μια κυρία
σαν Παναγία.
Σε θέλω σε βλέπω
δεν καταλαβαίνω,
είσαι ένα κορίτσι για έρωτα
κι είμαι ερωτευμένος ,
με σένα μ´ όλα.
Σ´ όλα εσένα αναζητώ
παίζω παίζω,
έλα έρωτα μου
έλα κοντά μου,
σε παρακαλώ.
Το τραγούδι μου σε γυρεύει
έλα κοντά μου,
έλα στην καρδιά μου
έλα έλα.
Περίμενε με αγαπημένη 
άκου...
Ένα τραγούδι για σένα.

                                          Σπηλιώτης Σωτήρης

                                      εργο      ΟΔΥΣΣΕΑΣ   ΑΝΝΙΝΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου