Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Στη ζωγράφο φίλη μου...

                                                 13/06/2013
Στη ζωγράφο φίλη μου...

Ε και τότε...

Όταν το σκοτάδι
τυλίγει το μυαλό 
σαν μια χειμερινή κουβέρτα,
εγώ και τότε
δεν θα σε ξεχάσω
εσένα και τους άλλους 
φίλους...
Θα σας έχω μαζί μου 
και θα μετράω τις οδύνες
στιγμών 
καθώς μαζί γεννούσαμε τον έρωτα, 
τα πάθη, το μέλλον...
Φέρναμε το παρελθόν στο παρόν,
χαζεύαμε τα χρώματα, 
τα σχέδια σου και 
τα γράφαμε όλα αυτά σε χαρτιά.
Άσπρα και μαύρα ήταν τα δικά μου,
μα κλέβοντας απ΄ τα δικά σου χρώματα 
έγραφα για τον παράδεισο.
Εγώ ποτέ δεν θα σε ξεχάσω, 
γιατί  μαζί γεννούσαμε τον έρωτα,
την ζωή...

                                       Σπηλιώτης  Σωτήρης

                                                 εργο   ΜΑΡΙΝΑ  ΤΣΑΚΜΑΚΟΓΛΟΥ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου