Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Πόσο χυδαία....http://www.blurb.com/books/5084783


Πόσο χυδαία ερωτικά
αισθάνομαι κοντά σου,
ποσά αισθήματα φθηνά
χαϊδεύουν τον έρωτα σου.
Όταν ξυπνάω αγκαλιά
με το γυμνό κορμί σου,
σε θέλω ,θέλω να δοθεί
πάλι η δύναμη σου.
Σ΄ ένα σύννεφο θολό,
να χαθεί η  ηδονή σου,
η κάψα, η φωτιά σου,
η διαβολική ομορφιά σου.
Αγκάλιασε με, 
μην ψιθυρίζεις στ' αυτί,
κανε κοντά μου να κρυφτούν
χιλιάδες μέλισσες μαζί, 
με πλήθος πεταλούδες,
αυτές που απ΄ το σώμα μου
τρυγούν  γυμνή ορμή,
μια άποψη ακριβή.
και μέσα μου πεταρίζουν
με πάθος, προσμονή...
΄Οταν σε θέλω ένα παλιό
κάψιμο  ανεβαίνει,
από τα σωθικά μου στην καρδιά
το νου μου συνεπαίρνει.
Σ΄ ένα σκοτεινό πέρασμα 
του δρόμου , 
ή σ΄ ένα φθηνό ξενοδοχείο,
θέλω να ξεντύσεις το κορμί σου,
θέλω να σου κάνω έρωτα, 
πρόστυχο απελευθερωμένο Θείο...
Εκεί στα μάτια σου να δω 
από την ερωτική απελπισία, 
δάκρυα έρωτα χαράς 
από την πανδαισία, 
καθώς τα χείλια μου φωτιά 
καίνε το δικό σου δέρμα,
και αφήνουν σπίθες ηδονής
που σε φτάνουμε στο τέρμα.
Πόσο χυδαία ερωτικά
αισθάνομαι κοντά σου.
όταν σ΄ έχω αγκαλιά
όταν παίρνω τα φιλία σου.
                                                 
                                                  Σπηλιώτης Σωτήρης

                                             εργο   ΕΛΕΝΗ ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου